Συχνές Ερωτήσεις

Μπορείτε να μεταβείτε στην «Επικοινωνία» που βρίσκεται στο μίνι μενού στο κάτω μέρος της σελίδας μας. Συμπληρώστε το e-mail σας, την ερώτησή σας στα αντίστοιχα πεδία, γράψτε μας σε ποιο προϊόν αναφέρεστε, πατήστε «αποστολή» και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Επιλέξτε το κόσμημα που θέλετε να αγοράσετε και πατώντας «Προσθήκη στο Καλάθι» οδηγείστε σε ένα πολύ εύκολο περιβάλλον όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και επιλέγετε τον τρόπο αποστολής.

Η παραγγελία σας μπορεί να ολοκληρωθεί με τους παρακάτω τρόπους:

Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αντικαταβολή (μόνο Ελλάδα)

Ναί! Όπως θα δείτε κεντρικά στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας υπάρχει 10% έκπτωση αν η παραλαβή γίνει από το κατάστημα.

Ναί. Το κόσμημα βρίσκεται σε ειδική συσκευασία δώρου που χρησιμεύει και για την προστασία του, καθώς και σε ειδικό φάκελο για την προστασία αντικειμένων.

Από τη στιγμή που θα στείλουμε το κόσμημα, χρειάζονται 2 με 4 ημέρες για να το παραλάβετε στην Ελλάδα.

Ναί. Όλα τα κοσμήματα συνοδεύονται από κουτί δώρου, οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να υποδείξετε τη διεύθυνση παράδοσης στην οποία θέλετε να παραδοθούν.

Ναι, μετά την αποστολή του πακέτου, σας στέλνουμε τον αριθμό αποστολής του. Όλες οι εταιρείες διαθέτουν υπηρεσία παρακολούθησης αντικειμένων στον ιστότοπό τους.

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα κοσμήματα που παραγγείλατε μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει μαζί μας πριν και μόνο εάν το κόσμημα δεν είναι εξατομικευμένο. Με αυτόν τον τρόπο θα σας ενημερώσουμε για το τι ισχύει σε κάθε περίπτωση.